Merhabalar bebegim 5 ay 3 gunluk bu kundak meselesi kafama takıldı bebwgim doğduğundan beri kundak yapıyordum ilk basta tam kundak yaptik 3 ayda kalca cikikligi vardi 3. Ayin sonuna kadar kundak yapmadım şuanda yarim kundak yapiyorum 5 aylik olduk aceba kundak yapmaya devam etmelimiyim yoksa acik mi yatmalı kundaktan kollarını cikarip şuanda 2 kokuda cıkmış hic ellemedim kendini uyandırma kadar bekliyorumm sizce birakmalimiyim yoksa devam mi etmeliyim kafam karıştı aceba doğrumu yapıyorum diye düşünüyorum suan kundaklamayi ilk bebegim tecrübesisin ama büyüklerim elini ayağını sar üşümesin cocuk diyolar önünden gelen kış diyolar😁