Obiranneeee Kızlar kayınvalidem palyatif serviste yatıyordu ama doktor bugün yapacak bir şey yok deyip eve yollamış üresi çok yüksek ve düşmüyormuş böbrekleride iyi durumda değilmiş üre hakkında bilgisi olan var mı aranızda
Hazar_ali4119 Takip edilecek üre kreatin v.s değerleri önemlidir doktorunuz bilgilendirme yapacaktır ezbere birşey söylemek saçma olur bir sürü tahlilleri var
Obiranneeee Hazar_ali4119 hepsi yapıldı ve yüksek çıktığı için yapacak bir şey yok deyip yollamışlar doktor tekrar takip için vs çağırmamış yani🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Hazar_ali4119 Obiranneeee böbrek hastalığı varmı yetmezligimi kist buyumemi yüzde kaç çalışıyor çok yüksek degerdeyse bırakmamaları lazi yaşa göre böbrek fonksiyon kaç
Hazar_ali4119 Dahiliye gidip nefroloji bölümüne yönlendirilmesi gerekir nefroloji bölümü ilgileniyor kendi alanı olmadığı için böyle demiş olabilirler
Hazar_ali4119 Obiranneeee Dedigim gibi nefroloji bölümü ilgileniyor onlar size ne olduğunu daha iyi bilgilendirir neyapilmasi konusunda dahileye bölümü yonlendiriyor
Hazar_ali4119 Obiranneeee Degeride yüksek egfr gibi ve diğer tahlilleri var yasa ve diğer rahatsızlıklara göre degerlendirilir özel bir durum ihmal etmeyin yaslida olsa az hasarla geçir
Obiranneeee Hazar_ali4119 doktor bana kalırsa hiç bir yere götürmeyin evde memnun etmeye çalışın demiş bizde şaşırdık 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Hazar_ali4119 Zynp26- Yanlis değerlendirmek istemem bizimde başımızdan bu rahatsızlık geçti hala devam etmektedir