Birbebek34 Nazile yastığa yatırarak yedirmek boğulmasına neden olur. Sırtını destekleyerek oturtarak yedirebilirsiniz mama sandalyesi varsa daha uygun olur
Deletedmom27337 Nazile yatırarak yedirmek önerilmiyor. 5-5,5 aylıktan beri mama sandalyesindd oturup yiyor. Misafirliğe gittiğimizde de ebebekten banyo oturağı&mama sandalyesi olan oturaktan aldım onu götürüyorum her yere
emineveminigi Nazile mama sandalyesinde oturtarak yediriyorum, çok nadir olmak şartıyla yastığa yatırıp yedirdigimde oluyor malesef
Nazile Birbebek34 arkasina yastik koyuyorum oyle veriyorum ama mama sandalyesi almaliyim oturabilirmi acaba
Nazile emineveminigi anladim bende yastikla destekliyorum ama mama sandalyesinde durabilirmi onu bilmiyorum
Birbebek34 Nazile mama sandalyesine koyunca sirtına yine bi yastik koyarsanız rahatca oturabilir .yastık ona destek olur