Begonvil1 bütün gün evde oturmak rahat rahat gezememek, markete giderken bile 5000 bin kalori sarf etmek, arkadaşlarınla buluşamamak, evden çıkarken koca bi bavul taşımak zorunda olmak, çalışamamak, büyük çocuğunla oynamak isteyip kardeşine bakmak zorunda olduğın için oynayamamak, küçüğünü emzirmek için kucağına aldığında büyüğü gelip engellemesi, akşam eşin geldiğinde cinselliğe halin kalmaması, banyo yapmaya bile vakit bulamamak, kardeş kardeş oynarlar diye hayal ederken birbirlerini gırtlakmaya çalışmaları, büyüğüne yemek pişirmek yedirmek, sonra size yemek hazırlamak, sonra temizlik yapmak, tv bile izleyememek, bi dostunu göresin gelse olsa evi asla toplayamadığın için çağıramamak, sıcak kahve çay içememek😅😅 daha sayayım 😂😂 valla eşim ütüden yemeğe kadar yapar saatlerce çocuk bakar yinede zorrr, bide bebeğimi en iyi kreşe okullara göndermek istiyorum, her çocuğuma 1 ev bırakabilmek istiyorum, birazda maddiyat tabi. Bunların hepsini dört çocuklu eltim anlatıyor 😂