Fatmanur_alpayaras Ben 26 Ekim Salı günü sezeyan dogum yaptım ve bir kaç gündür dışkım bildiğiniz sim siyah biraz korktum yaşayan varmi acaba
614408eoa Fatmanur_alpayaras coook normal afedersinşz tam bir hafta üstne cıktım bi süre sipsiyahtı sonralardan gectş
Dersim62 Fatmanur_alpayaras Demir ilacı kullanıyorsanız gayet normal Demir ilaçları dışkı rengini koyulaştırıyor
Bebegimm1 Fatmanur_alpayaras Demir veya kan ilaci kullaniyorsaniz ondan kaynakli hamilelikde onlari kullaninca tuvaletim benmde oyleydi ☺️
Kubrahr Doktorun verdiği ilaçlar arasında kan ilacı var mı eğer varsa ilaçtan kaynaklı kokulu ve siyah yapıyo insan. Büyük ihtimal vermiştir doğumda kan kaybı yaşadığımız için ben kullandım diye hatırlıyorum