10 gündür bebeğimi emziriyorum göğüslerim de böyle uykudan uyandıracak şekilde ağrı oluyor sütümü de sağıyorum ama geçmedi 2 aylık bebeğim bu nasıl geçer aniden bıçak batması gibi birde göğüslerim çok yumuşaklar böyle sanki sütün yok gibş ama varda anlamadım🙄🙄