Merhaba anneler
Bebegimde gözlemledigim birşey bazen bebegim ellerini açmadan cisimlere ellerini yumruk yaparak tutmaya calısıyor daha dogrusu ittiriyor bu ayda normal mi net bir sekilde kavramasımı gerekir sizde durumlar nasıl gece gece aklıma takıldı cok 😞