Kızlar yaklaşık 1 haftadır idrarımı tutamama, idrar yaparken yanma, ve aşırı kaşıntı var. idrar yolu enfeksiyonundan şüpheleniyorum. Bebeğim küçük ve bırakamıyorum bensiz durmadigi için hastaneye gidemiyorum. Evde ne iyi gelir acaba. Birde ilişki sırasında acayip bir acı hissi oluyor sürekli. Başına böyle birşey gelen var mı lütfen yardımcı olun