diloska tek başıma öyle avm gezmeye uzun süren alışverişlere veya arkadaşlarımla buluşmaya gidemedim maalesef, geçende on beş dk süren market alışverişinin sonunda kasada kıyamet koptu kasiyer dayanamayıp hasta galiba bişeyi mi bi ağrısı mı var diye sordu yok dedim normal hali genelde böyle diyince şaşırdı bize yaşam alanı bırakmıyor cidden