Arkadaşlar merhaba bana bir akıl verin , ramazan ayındayız malum fitremizi vericez . Eşimin halasınn eşi vefat etti ve kayınbabam bakıyo ona ve cocuklarına dul maaşı kira parası alıyo,erzak yardımı ve zengn bi çevre para yardımı yapıyor arada sırada böyle zamanlarda. Yedikleri içtikleri önlerinde ee hala köyden geldi lazere gidiyo ben daha hiç gitmemişken😂 dün fitrenizi verceksinz demi dedi bende vercez birine dedim eşim ihtiyclı biri varmj dedi biz varızya dedi halada. Fitre 23 ₺ biz eşim ben çocugum 3 ümüzün fitresinide verceksiniz dedi.69-70₺ ediyo. Öyle isteynce veresim gelmedi ki ihtiyacı yok. Ne yapmalıym?