Kizlar esim dun 5 kilo inek sütü getirmiş kaynattim daha sonra baktım ılıktı 2 litre kadarını aldim geri ısıtmaya ondan yogurt mayaladim tadinda sıkıntı yok o ılık kalan sutude dolaba koydum 1 saat önce ısıtıp içelim dedik tadinda sıkıntı yok ama sut eksi bozuk kokuyordu ben ictim hayvan kokuyodur diye esim icmedi bozuk bu diye