Ebruuuuuuu Kızlar merhaba ben 1 hafta önce doğum yaptım kalça çıkığı ultrason una ne zaman gidecez siz ne zaman gittiniz özel e mi yoksa devlete mi gittiniz Adana da olup özele gidin varmı ne kadar ücret ödediniz
Anneyim3 Ebruuuuuuu valla canım 1 aya ya da 40 ı çıkınca dediler bizde cuma gitcez inşallah perşembe kırkımız çıkınca 🤲
ahmetseliminannesi Ebruuuuuuu ultrason sekreteriyim canm en ideali 2 aylıkken gitmen 🌸 en doğru sonucu o Zaman veriyor öncesinde gittiğinde bazen gelişmemiş olabiliyor , özele gitmene gerek yok şahsi fikrim olarak devlette zaten bebeklerde ultrasonda öncelik var
Gokceyasinmiran Ebruuuuuuu 2. Ayda gidiliyor canım ben 10?Eylülde doğum yaptım 12 kasıma sağlık ocağı gün verdi devlete gidip yaptıracağım
Lulemom Ebruuuuuuu 1.5 aylıkken istedi doktorumuz. Türkmenbaşında Halil beye gidiyoruz. Ultrasonuda orda yaptırdık. Tam emin değilim ama Yanlış hatırlamıyorsam 60 mı 80 mi öyle bişi ödedim ultrasona.
Guley ahmetseliminannesi merhaba size bi sorum olucak 2 aylıkken gittik daha gelişmediği için şuan çıkığı var gibi görünüyo dedi 1 ay sonraya randevu verdi 37 haftalık doğduğu için galiba bu şekilde çıkıp sonradan düzelen var mi acaba tedavi falanda vermedi çünkü
ahmetseliminannesi Guley çift bez tak canm düzelir inşallah öyle düzelen çok hastamız vardı, tabi erken doğmasından kaynaklıda olabilir . Verdikleri çap değerleri kaçtı hatırlıyor musunuz
Guley ahmetseliminannesi sağ alfa:63 beta:54 Sol:59 beta: 53 Doktorum bi şey demek için erken dedi gelişmediği için bu sonuç dedi ama şimdiden takmalı miyim çift bez
Bebegimm1 Ebruuuuuuu 2 aylikken goturdum doktorrum da o zman onerdi.dogum yaptigim ozel hastanede yaptirdim kalca usg ucretsizdi
ahmetseliminannesi Guley tak sen canm ama solda sadece biraz sıkıntı fakat düzelir mutlaka üzülmeyin beta değeri 60 ve üzeri olması gerekiyor sizinki 59 da kalmış bir sonraki kontrolde geçer mutlaka