Bayanlar benim ikinci bebeğim ilk kızım 8 yaşında zamanın çok hızlı geçtiğini de bu günleri özleyeceğimi de büyüdükçe yeni zorluklar ile karşılaşacağımı çok iyi biliyorum fakat size de şunu hatırlatmak isterim ki ben ve benim gibi zorlanan bütün anneler birer insanız ve yorulmak sinirlenmek ağlamak bizim de en doğal hakkımız..