BahaRoza Anneler diş döneminde kehribar kullanan var mı ? Yada diş çıkarma evresinde ki taktikler neler.
Perfect_woman BahaRoza Biz 4 aylıktan beri kullanıyoruz maşallah hiç bir dişimizde rahatsızlanmadık çok şükür ama gerçek orjinal sertifikalı falan olacak sahtelerine inanmayın
Serifege BahaRoza ben kullandım canım kendi gözetiminde tabi bilimsel kanıtı yok ama faydası olduğunu düşünüyorum ve zeytin yağı ile karanfili beklettin bir süre sürdüm dişlerine
duyguanne BahaRoza bizde bu gün çok kötü ağlama krizleri 2 gecedir uyuyamamadan sonra tetagil granül aldık sürdüm çocuk 5 dk sonra uyudu deneyin dr nuza sorup
Asl90 BahaRoza bi hevesle aldım ama içime sinmedi ya boğulma riski çok yüksek özellikle geceleri asla takamam oğlum çok çekiştirdi birde korktum. Gündüzleri gözetimli bi şekilde denedim bi kaç kez salyayı kesti sanki pek inanmam böyle şeylere ama bilmiyorum iyide geliyor sanki ama ben kullanmadım dediğim gibi güvenli değil bence
Ask35tego Evde var hiç kullanmadım, oğlum dış çıkarıyor perişan ediyor ama doktor boğulma riskine karşı hiç önermiyor. Umarım sizde işe yarar
Destina16 Ask35tego inanmayın oyle seylere. Diş sıkıntısı var ise agrı kesici ates durucu surup ıcırın kafi rahatlar bebegınız kolya vs zarar rahatsızlık verırı bogulma tehlikesi var ustelılte Allah korusun
BahaRoza Ask35tego aynen benimde evde vardı ama şimdi artık dayanamayıp taktım acısına dayanamıyorum gözümün önünde kıvranıyor
BahaRoza Perfect_woman o kadar huzursuz ve acı çekiyor ki şuan taktım inşaAllah şifa görür. Peki ne kadar sürede etki eder ve herhsngi başka birşey yaptınız mı
Perfect_woman BahaRoza Hiçbir şey yapmadım sadece kolyesi var boynunda ilk dişlerini hiç bilmedik bile bı kere dış iğnesi alıp dökmüştük ağzına azı dişi çıkarken başka da bişi yapmadık
BahaRoza Serifege bende öyle yapmayı düşünüyorum inşaAllah şifa olur ve zeyyinyağı karanfili yapacağım çok teşekkür ederm
BahaRoza duyguanne Allah razı olsun yarın ilk işim her yöntemi deneyeceğim. Ağlaması ve acı çekmesi canımı acıtıyor inşaAllah ii gelecek dedikleriniz hem sizin bebişe Allah bağışlasın hem bize 🤲🏻
Pialvi Asl90 ya koluna yada ayağına takabilrsiniz..Doğa da taşların enerjisi çok yüksek..Araştırın lütfen
Dimitrina_kovaceva BahaRoza arkadaş kehribar mehribar yalan dolan ya çok tehlikeli bebeğe boncuk takmak ya yutarsa boğazına kaçarsa ya koparsa Allah askına uzak durun zaten bebek diş çıkarma dönemi bir şeyleri kemirip duruyor bulduğunu ağzına götürüyor yapmayın bu bilimsel bir şey değil yani hiçbir ispatı da yok tehlikeye atmayın bebişlerinizi