Masal61 Dünden beri ara ara error yazısı geliyor çıkıp tekrar giriyorum. Yorum yapamıyorum niye böyle oldu? Ekran resmi de aldım ama nasıl fotoğraf paylaşıldığını da bilmiyorum ki göstersem
Deletedmom27337 Masal61 dün bende aynı postu açtım sadece bu saatteki yoğunluktan oluyor diyorlar 🤦🏻♀️ Ama gündüzde oluyor
miniktosbagam Masal61 evet benim de sürekli başıma geliyo. Habire ooops bişeyler yanlış gitti diye uyarı geliyor. Yani bu kadar sevdiğimiz uygulamayı nasıl bu hale getirdiler anlamış değilim!..