Senay12 bırakın uyusun uyudukça büyüyüp gelişecek benim oğlumda uykuyu seviyor 8 aylık şuan sadece uykuya dalamama problemi var daldığı an güzel uyuyor uyumadığı zaman çok huzursuz ve mızmız oluyor bende uyutuyorum uyuyan bebekten zarar gelmez abimin 3 aylık kızı var hiç uyumuyor asla memeden uzak kalamıyor sürekli yengemin memesinde geziyor uyumadığı için kilo alımı çok yavaş benim oğlum da yemeği çok severdi ama uyuduğu için ilk aydan beri kilo alımı çok iyi