Kızlar 6.aydan önce ek gıdaya geçen var mı? Benim bebeğim 5 aylık gelişimide önde gidiyo bu ay sağlık ocağına kontrole götürdüğümde, hemşire artık ek gıdaya geçebilirsin 6.ayı bekleme dedi, bizde artık meme+mama+ek gıda şeklinde ilerliyoruz. Yinede sizlerede sormak istedim 6.aydan önce ek gıdaya geçilir mi?