Feyyyzza Merhaba 🌸 Kızım 12 aylıkken gittik tatile araç kiraladık İstanbul’dan İzmir’e diye yola çıktık o gün hiç problem yaşamadık arka koltukta yer hazirlayip uyuttum bebemi neyse İzmir’e vardık plaja gitgim ve kızım orda ağlamaya başladı susmak bilmiyordu birde boğulma vakası yaşadık genç bir cocuk gözümüzün önünde boğularak öldü 🥺 Ben duramadim kızım agladikca ağladım eşime eve gidelim dedim eşimde yok daha dönmem dedi Bodrum’a götüreyim sizi dedi ve 4 saat ağladı kızım yemek vs kabul etmedi gece orda acile götürdük meğer kolik gaz sancısı arabayı inletmesi normal dedi hemen ilacını aldık ve çok şükür sorun çözüldü ✌️ 1 hafta kadar kaldık ilk günler kızım denize girmek istemedi korktu dönmeyi planladigimiz gün son kez plaja gidelim dedik ve kızım denize girdi esimle alıştı çıkmak istemedi, bir gün daha kalalım hevesini alsın dedik 🤗 Yani anlayacağınız gazi vs çözdükten sonrası mükemmeldi gece gezerdik kızım arkada uyurdu bence denemeye değer şuan 16 aylık olmak üzere bebem yaza inşallah tekrar gideceğiz, sizde deneyip görün derim 👌