MinikAydoganlar Bence şimdilik daha basit şeyler öğretebilirsiniz. Bunun için erken gibi, göremediği duymadığı şeyleri anlamaları uzun sürüyor. Yanlış anlatılınca da olumsuz sonuç veriyor. Oğlum 3.5 yaşında henüz bununla ilgili sadece, yemek yerken besleme çekmeyi, biri hapşırınca elhamdulillah demeyi vs biliyor. Anlatım çok açıklayıcı olmalı bu konuda değilse hiç zorlamayın.