RaziyeNu benim bebeğim de baştan beri hep iştahsız bir bebek oldu. Ek gıdaya başlayınca kendi kendime asla zorlamıcam istemediği an kaşığı bırakıcam dedim. Evet saatlerce aç kalıyor yemiyor istemiyor insan gerçekten çaresiz kalıyor. Şu an biberon mamasını telefona bakarak yiyor. Ama mama sandalyesine oturtunca asla etrafta telefon olmuyor. Şarkı söylüyorum güldürüyorum oynuyorum onunla. Çoğu zamanda yemeğini alıp parka indiriyorum orada çocukları izlerken iştahla yiyor, ellerimi açıp havalar biraz daha güzel gitsin diye dua ediyorum 😢 soğuklar başlayınca parkta çocuk da bulamayız 😢