1 yıldır pandemi ve doğum sebebiyle evdeyim 9 yıldır çalıştığım sabah 9 akşam 5:30 hafta sonu tatil olan stres ve sıkıntısız olan iş yerimi 5 aylık bebeğimi bakıcı bulamadığım için bırakıyorum bir daha böyle bir iş bulurmuyum hiç sanmıyorum bir yanda bebeğime kim bakacak kaygısı yaşıyorum birde 6 yaşında ana sınıfına giden oğlum var ikisinide Bakıcıya bırakmak zorunda kalacaktım doğru mı yapıyorum diye çok düşünüyorum tecrübeli olan annelerin fikrini almak istedim birazda içimi dökmek istedim
Lütfen kırıcı yorum yapmayın bu ara çok hassasım