Tubakilicarslan Ek gıdayla beraber başlamıştık.
Doktorumuz limit vermedi , teklif edin ne zaman , ne kadar içmek istiyorsa içsin demişti.
Alıştırma bardağıyla da olur , evden herhangi bir bardak olur istediğiniz bir şeyle verebilirsiniz. 🤭
Hazır suyu kaynatıp, ılıtıp içiriyordum. 1 yaş sonrası kaynatmayı bıraktım.