İyi akşamlr anneler benim bebegimn süt ürünlerine alerjisi 4.cu ayın başlarında ortaya çıktı “aşırı yüksek pozitif” olarak geçen duydmda annelr kendi açılış yapiyoms diye şimdi soruyorum size bebeği süt ürünlerine alerjisi olan anneler aranzda böyle bişey yapan varmı ve kaçınci ayında yaptinz yada doktorn size deneme yapablrsn demesi ne zaman oldu yada oldu mu ona göre bende bı yol izlemek istiyorum