Ebruuuuuu bir arkadaşım vardı lise de , utaniyordu saçlarını yediğini söylemeye
Hasta diyordu saç diplerim, ama o daldığı zaman ders dinlerken eline dolayıp koparıp yediğini görüyordu herkes, ailesi yemesin diye saçlarını kısacık da kestirmisti ama ona rağmen artık dibi gorunmeye başlamıştı. Yazınızı okuyunca aklıma geldi. Kızınız daha çok küçük en azından büyüyünce sorun olmasın, psikolojik destek aldırın. Büyük ihtimalle kardeşini kiskanmistir. Ama çok şükür çaresi var
Allah başka dert vermesin 🌺