Kattyperryy henüz lohusalık psikolojisindesiniz, bebeğinize de kendinizede zaman verin. O kendini ancak ağlayarak ifade ediyor, sizde yorgun olduğunuz için tahammül edemiyorsunuz. Bir süre sonra her ağlamasının neden olduğunu ne demek istediğini en iyi siz anlayacaksınız