Kızlar selam
Bebişlerinizde durumlar nedir?
ben uzun zamandır doktor kontrolüne götürmüyorum 🙄Herhangi bir hastalığı ve rahatsızlığı olmadığı İçin hiç götürmedim. Bir buçuk yaş aşısı olmaya sağlık ocağına gittiğimizde, orada boy ve kilosu ölçüldü. Kilosu ideal bulundu ama ben boyunun kısa olduğunu düşünüyorum (evde 80 ölçüyorum, orada 82 ölçüldü yaşıtlarına göre kısa duruyor diye düşünüyorum)
ve birde daha öncesinde yürürken bacakları sanki çarpık gibi duruyordu, ortopediye götürmüştük. Orada doktor D vitamini alıyor mu diye sordu. Evet dediğimde, bırakmanız gerekiyor. Bir yaş sonrasındaki çocuklara D vitamini önermiyoruz demişti. Buna karşılık neredeyse iki aydır D vitamini kullanmıyor. Siz kullandırıyor musunuz? Aynı şekilde Demir takviyesi almaya devam ediyor mu?
Bu iki sorunun cevabını merak ediyorum