Merhaba arkadaşlar 3 ayligiz bebeğim mama ve anne sütü alıyor biberonlar yanlız birkaç gündür biberonla içerken kendini sağa sola atıyor aç içmek istiyor ama içerken kıvranıyor gazı yok biliyorum neden böyle yapıyor anlamış değilim aynı durumu taşıyanlar oldumu?