2minosprenses ayni durunu yasamisiz 10+25 gunluguz kizim 8 buçuk.aylikken ilk oldum 2 ayda düzenli oldu 3. Olmam gereken zamansa olmadı 15 gün falan gecikti 2 kere test yaptım emin olduğum halde negatif olacağı yönünde dün 15 gün gecikme ile 3 . Adetim oldu
Çok stres yaptım niye olmadım diye hz geldi gelecek diye 4 gizle bekledi m stress yapma olmazsa dr.a git canım