MerveAbu Kızlar yarın 40ım çıkıyor sezeryan oldum ilk bi hafta az az kanamam oldu kanama denmeyecek kadar az. Şimdi ise lekelenme tarzında kahverengi hala geliyor bu normal mi sizce ne zaman geçecek bu?
bozaci MerveAbu normal tabii, sezaryenda loşia kanaması çok fazla olmaz, giderek azalır. Zaman içinde hiç kalmayacak merak etmeyin
Zeynebinannes MerveAbu 2. Ayda adet olmuştum adet olana kadar ara ara gelmişti benim doktorum normal gelebilir demişti
GiybetReis MerveAbu yanlış hatırlamıyorsam 2hafta kadar kanamam olmuştu. 40ım cıkınca da hemen adet oldum🤦🏼♀️
27092021 MerveAbu benimde inşallah cumartesi cikicak 40im az az hala leke geliyo gayet normal 40dan snra azalır zamanla skinti yok