AlinAda Bebeğim 3.5 aylık akşam olunca emmek istemiyor kendini geri atıyor emerek uyuyan bir çocuk böyle olunca da uyuyamiyor huysuzluk başlıyor var mı boyle olan bebekleriniz?
Oykusmummy AlinAda aynen ya geceleri gündüzleri emiyor da akşama doğru krizler yaşıyoruz. Çırpınıyor ağlıyor 😞 meme reddi olabilir mi ? 1 hafta sonra 4 aylık olacağız
plakayerli AlinAda o saatlerde sütünüz azalıyor o da azaldığı için sinirleniyor olabilr mi acaba benim öyle oluyor çünkü
HilalT Aynı durumdayım maalesef ve neden bir türlü çözemedim…bir heves emmeye başlıyor ağlayarak hatta bağırarak geri çekiyor kendini….
AlinAda HilalT Evet aynen öyle yapıyor benim kızım da çok yorucu bu saat oldu hala uyumadı emmek istiyor ama istemiyor garip bir durum..
Hafsa_anne AlinAda HilalT Oykusmummy Kızlar benim kızım 2 yaşında vaktiyle bizde yaşadık o problemleri benim tecrübem aşırı acıktıysa ve süt o an dolu dolu gelmiyorsa sinirleniyorlar. Biberon da istemiyor çünkü memeden gelsin istiyor. Biraz yorucu ama sabredin bebeklerin çene kasları güçlendikçe foşur foşur çekiyor sütü. Ah bi duygulandım yazarken özlemişim. Hatta öyle zamanlar gelecek ki o sütü çektikçe sütün indiğini hissedeceksiniz. Tek çare bol bol emzirmek.
Balkabagi92 AlinAda ayyy gitsin bu atak geri gelmesin 3,5 aylık bebeğim 15 gün öeme reddi yaşadık ama hiç pes etmedim sağıp verdim ten teması yaptım şimdi emiyor çok şükür 🤲🏻🤲🏻
AlinAda Oykusmummy atak haftasıymis bu aralar ondan böyle yapıyorlarmış şimdi baktım bende netten geçecek inşallah sabretmek lazm bir ay sürüyormuş 😂 şaka gibi vala sinirden gülüyorm artk çok yoruldum
AlinAda Balkabagi92 benim ki sadece akşamları istemiyordu şimdi sabahları da başladı ayakta gezerek felan vermeye başladım .
Elifyor Dönem dönem oluyor böyle şeyler malesef . Bol bol ten tene temas yapın. Birlikte duşa girip duşta emzirmeyi deneyin hem rahatlar uykuya geçişi de kolay olur. İnşallah kısa zamanda atlatırsınız 😊
AlinAda plakayerli yok sütüm var mama da istemiyor sütte sıkıntı olsa onu içer .. emzirme destek var ebebekte ordan biriyle görüştüm bakalım halledecez inşallah 😊
Krtlmy AlinAda bizimkide tm tersi gündüz emmiyo gece emiyo inşllh düzelir gece emdiği içinde normlde şimdiye kadar gece bir kere kalkan kızım saat başı kalkıyo inşallah düzelirleerr🤧
AlinAda Balkabagi92 inşallah öyle yapmaya çalışıyorum üzülüyorum bir yandan istemediği zaman aslında emmeyi çok seven bir bebek uzun süre emiyor istediği zaman sizin de bebeğiniz öyle mi uzun uzun emiyor mu ?