Hepimizde aynı kaygı var endiselenmeniz çok doğal♥️Ben uzmanı değilim ama fikir olması açısından yaptığımı söyleyeyim.Sabah mama ile güne başladıktan sonra öğleye doğru yumurta 30cc mama ve içine ev yapımı bebe bisküvisi kırıp yedirdim dr.u bu şekilde söylemişti.Zamanla mama oranını azalttım artık hiç mama koymuyorum.Aksamlari havuç,patetes,kabak,kapya biber buharda haşlayıp icine ilik suyu ekleyerek başta süzgeçten geçirdim,sonra ezdim daha sonra küçük küçük doğradim.Asama aşama gittigimda reddi olmadı.Surekli okuyup deniyorum ve aynı endiselerim var🌸