Bebeğim 14 ay 15 günlük ve kendi istegi ile memeden kesildi emdigi surede gece defalarca kalkıp emmek isteyen gündüzde yemekten cok emmek isteyen bir bebekti suan birden memeyi birakinca nasil besleyecegim hakkinda hic bir fikrim yok bu durumda olan anneler yardimci olabilirmi inek sutu iciyor ballı olarak gunduz bir bardak gecede yatmadan once bir bardak vermeye calisiyorum ama simdide gece sıklıkla uyanip biberonla beslenmek istiyor ne yapmaliyim nasil beslemeyim bekmedigim bir anda memeden kesildigi icin hic bir fikrim yok 😥 tecrubeli annelerden yardim istiyorum gunduz nasil bi duzen kurmaliyim gece okadar fazla süt vermekte istemiyorum gece aciktigi icinmi boyle sıklikla uyaniyor hic bir fikrim yok ama sut vermek istemedigimde aglama kırizine giriyor ve bende dayanamayip veriyorm dogrumu yapiyorum aklim cok karisik lutfen yardim edinnnnn 😔😔😔😔😔😔