kaganannesi Nasıl kullanılıyor? Günde 5 damla şeklinde mi? İnternette aç tok fark etmez diyor. Bebeğim 2 ay 11 günlük şuan yardımcı olur musunuz?
Ygz kaganannesi günde 5damla aynı saatte düzenli olması gerekiyor öncelikle. Acıldıktan sonra oda sıcaklığında durabilir evnz cok sıcak ise buzdolabına koymakta fayda var😊
Deletedmom143 kaganannesi Günde 5 damla şeklinde kullanılması gerekiyor ve hergün aynı saatte verirseniz faydasını görürsünüz . Ama çok etkili bi damla👌🏻
kaganannesi Leylaalp tamam çok teşekkür ederim ❤️ sizde işe yaradı mı? Bir de ben doktora sormadan aldım ama birşey olmaz değil mi? Şurup kullanıyordum 1 hafta önce bıraktık bir de bunu denemek istedim
Deletedmom143 Leylaalp ilk aldığımda eczane bana buz verdi açana kadar bu buzla kalsın acınca daha soğuğa filan gerek yok dedi. 1 aydır dolaba atmadım hiç. Yanlış mı yaptım acaba
Leylaalp kaganannesi birden fazla gaz damlası kullandım buda fayda gördüm her bebekten bebeğe değişiyor
Semra9613 kaganannesi gunde sadece beş damla ac tok farketmiyor.ben kullanmaya baslayali bbir hafta olmadi faydasini gordum.oglumu cok rahatlatti benide😊
Semra9613 Asafeymeninannesi bilemedim simdi🤔soguk sogukta bebege zarar vermezmi 5 damlada olsa havadan nem kapiyor simdinin bebeleri🤭
Ygz Asafeymeninannesi cogu eczanecininde kafası karısık🤣 banada bi iki tanesi dedi tandıklarma sordum acıldıktan sonra odada durabilir dedi doktorumuzda ilacın üstünde ne yazıyorsa doğrusu odur dedi😊
Asafeymeninannesi Ygz enteresan 🤣 İtiraf etmeliyim ki ben odada tuttum🤣 hep şu düşünce vardı. Vermek istediğim zaman ısınmasını bekleyemem varsın dibimde olsun 🤣
Gelincik Açıldıktan itibaren oda sıcaklığında durabilir 1 ay içind e tüketilmesi gerekir fayda görmek istiyosaniz aynı saatte 5 damla şeklinde vermelisiniz eğer acilmamissa buzdolabında saklanmalidir
Aysennuromer Deletedmom143 aynı şekilde kaynım eczacı açılana kadar dolapta açıldıktan sonra odada duruyor yanlış değil merak etme
Cagla87 kaganannesi Doktorumuz bize sabah aç karnına 4 damla şeklinde kullanmamızı söylemişti. Biz doğumdan itibaren 2. aya kadar kullandık. Sonra bıraktık
T-24 kaganannesi Mutlaka hergün aynı saatte verilmeli Ben uyuyor diye geciktirdim hata etmişim ilk 4 hafta oda ısısında kalabiliyor tok aç farketmez ama açken verilmesi mantıklı geliyor