Dmt-01 Elife_unal evet ayrı doğum parası 300₺ ptt ye yatıyo süt parası 200₺ eşiniz sigortalıysa onun adına yatıyor
Kubraonal Elife_unal ben kamu işçisiyim iş görememezlik adı altında bi ödeme yapıldı. 4000 civarında emzirme yardımı 232 tl ayrıca ek ödeme olarakta 217 ve 147 tl ödendi çocuk yardımı vs sanırım ama maaşım eksik ödendiyse onlar da olabilir bundan emin değilim
Btlazz SANANE_ONANE71 adınıza PTT’ye yatırmış olabilirler süt parası 230 lira civarı yada eşiniz çalıştığı yerden alabilir. Doğum parası da bulunduğunuz yerde ki sosyal yardımlaşmadan 200 lira civarı alıyorsunuz kimlik fotokopisi ile falan bunu bende almadım henüz ama böyle olduğunu duydum
Mom4565 Elife_unal her doğum yapan Anne ye 2 yıl bebeke 18 yaşına kadar para ödemeleri lazım ama Türkiye’de yok sanırım işine gelene veriyorlar çocuk parasını yada Anneye yardım
Yengecanne_ Btlazz yok öyle değil.Doğum yapınca ptt ye gidip kimliğinizle doğum parasını istiyorum diyorsunuz yatmışsa veriyorlar.ilk çocukta 300 ikinci de 600 civarı galiba😅😂ikinciyi doğurunca yazarım bir ay kadar var inşallah
Feyme16 Elife_unal Ayri ayrı doğum parası doğumdan 1 ay yada 45 gün sonra yatıyor 300 TL Süt parası başvurudan 3 gün sonra ytiyor Calismayanlar için diyorum
Btlazz Zeynebinannes doğumdan önce 32. Haftada analık raporu alıyoruz ya onun ödeneği iş göremezlik ödeneği arkadaşın söylediği
Btlazz Zeynebinannes çalıştıysanız maaş yatmıştır zaten ben çalışmadım doğum sonrası 2 parça halinde yattı