Rolria tek başına bir sorun değil örnek veriyorum 5aylık bebeğin yapması gereken 10şeyden 1-2sini yapmıyorsa bu bir sorun değildir ama mesela kafasını hala tutamıyor (3aylık gibi tutması beklenir bu bir sorundur) kendi kızımdan örnek vereyim göbek üstü vakiti aşırı çok yaptığı için 7aylıkken tutunup ayakta duruyordu 15gün sonrada sıralamaya başlamıştı emeklemede aynı şekilde 7aylıkken oldu sürünmeden direkt emeklemeye başladı heryere gidiyordu ve bu şekilde heryere ulaştığı için geç yürüyeceğini ön gördüm ve öylede oldu şuan 15aylık yürümek yerine sürünmeyi tercih ediyor hiç takılmıyorum ısrar etmiyorum çünkü 15ay için gereken herşeyi yapıyor ☺️