Sofita Bugün 6. Ay aşısı olduk ve ishal başladı aşının etkisi olabilir mi yaşayan var mı? Hafif ateş, huzursuzluk ve uykusuzluk var şuan. Calpol vermedim ateşi yok diye. Bir de aşı yeri kızarıp kabarmış.