Muge44- Bebegim 6 ay 22 günlük.boynunu tam tutamiyor ve desteksiz oturamıyor.henuz disimiz yok. Yusustu donebiliyor ama başını cok dik tutamıyor normal midir acaba ??
Gizemmyigit Muge44- dr ile görüştünüz mü? Boynunu tutması gerekirdi. Kızım 7. Ayına girerken desteksiz oturmaya başladı. Bu konuda her bebek farklıdır ama boynunu tutması olayı daha önemli
Ygz Muge44- boynunu tutması gerekiyor oturmasından ziyade bi doktora götürseniz☺️ Belkide zamanı vardır istemiyodur ☺️
Lovely90 Muge44- tam tutamıyor derken düşüyor mu ? Sırtüstü yatırın kollarından tutup kendinize çekin kafasını tutması gerekiyor geriye düşmüyorsa sorun yoktur diye biliyorum doktorumuz öyle muayene ediyordu 🤔
Happymother Kızım o zamanlarda desteksiz oturuyordu boynunu da tutması gerekir otururken arkaya mı düşüyor yoksa boynunu mu tutamıyor desteksiz oturamıyor olabilir ama kesinlikle boynunu tutabilmesi gerekir
Happybaby2 Muge44- 11 aylık oğlum 9 aylıkken desteksiz oturdu 9,5 aylıķken ilk dişi çıktı hala tek diş dolasıyo 😊siz boyun tutamama için doktora götürdünüz mi bebekler yaklasik 3/4 aylıķken boynunu tutmaya başlar diye biliyorum