333 Kızlar bebeğim 17 günlük emziriyorum bu emzirme döneminde polen(arı sütü) yesem olur mu internette baktım emzirme döneminde önerilmiyor yiyen var mı
Okuroya Neden yiyceksiniz ki ? Şart mı şuan yemeniz önemli bişey mi ben bu yaşıma kadar hiç yemedim 😃 onerilmiyorsa tüketmeyin