Merhaba hanımlar 🌸 2 yaşında oğlum yakın zamanda bezi bıraktı. Maşallah diyeyim sıkıntısız devam ediyor. Sorun şu ki lazımlık ya da adaptöre oturduğu zaman çişi hep dışarı taşıyor. Füze gibi adeta ileri işiyor 😂 Eğilerek oturtuyorum yaslanıyor. Eliyle aşağı tutmayı gösteriyorum yapmaya başladığında bırakıyor. Ben tutuyorum ama izin vermiyor bazen. Bunun başka bir çözümü püf noktası yok mu yahu 😂 erkek bebeklere özel adaptör araştırdım ama öyle bir şey yok sanırım. Bez değiştirme bitti derken günde 5 kez banyo yıkıyorum bu sefer 🤷🏻♀️😁