Iklimasu Kizlar 28 gun oldu normal dogum yapali hic kontrole gitmedim 1 haftadır kan yerine yesil akinti geliyor vede cok yaniyor sızlıyor dikis yerlerim neden acaba enfeksiyon olabilir mi
Almi21 Iklimasu keşke gitseydiniz kontrole açılmış olablr benim 10 gün içinde kapanmıştı ama tam olarak değil 1 ay oldu ama hala yanıyor ve acıyor sezeryan olsam dıyorum geçtiydi şimdiye
Almi21 Iklimasu açılma olduysa tekrar dikiş atar ebe dikkat et demişti birinin açılmış dikişler tekrar dikiş atmışlar belkide enfeksiyon kapmıştır canım geç olmadan git sonra daha çok çekme bide