Nnur Bu rahatsızlığı yaşayan varmi çocugun da Lütfen yardımcı olurmusun. 1 haftadır uyku daldıktan tam 1 saat sonra ağlayarak kalkıyor gözleri açık ama uykuda. Bağırıyor yardımcı olun
egeninanns Nnur bende bekleyeyim 6 sında 1 yaş olacak 3 4 gündür aynı durumda . Genelde tv den olur diyorlar ama bizim çocuk tv izlemiyor hiç ama açıksa sesi bile etkilermiş
Bebek-annesi Nnur ablamın kızına oldu aynısı. Peluş oyuncaklar ve ekran tv tablet telefon kısıtladılar. 2-3 hafta kadar sonra geçti baya zorlayıcı. Dua da takabilirsiniz okuyun bol bol geçer inşallah.
aysun191993 Nnur hep ayni saatlerde yasandigi icin bu durumu yasamadan bir sure once kendiniz uyandırın.
elmadilimim Nnur doktordan duymuştum, uykuya daldıktan 1-2 saat sonra o kalkmadan siz gidip onu kucağnıza alın göğsünüzde tutun biraz gezdirin öpün vs. sonra tekrar uyutun. bildiğiniz duaları okuyun yatırırken. her gün tekrarlayın, kısa sürede geçecektir 👍🏻
Bebek-annesi Nnur sübyan duası yazdırın bide dualar zamanla geçici oluyor tazeleme isteyebilir. Onlarda dua yazdırdı en son öyle geçti çünkü. İnşallah çabuk atlatır
Nnur aysun191993 evet onu dün denedim bi sıkıntı olmadi buna devam edicem. Ama böyle nemzna kadar yapmam lazım yaptığım halde gecmezsse siz yasadinizmi
aysun191993 Nnur ben yaşamadım. universitede derste konusu gecince prof. soylemisti. Sabah bir notlarıma bakayım baska bir öneri bulursam bilgilendiririm sizi.
aysun191993 Nnur merhaba tekrardan, oncelikle gece teroru yasandigi esnada kesinlikle cocugun biri tarafindan kaldirilmamasi gerektigi sadece sarilarak sakin konusarak yaninda olduğunuzu dile getirmeniz ve kendiliginden kalkmasini beklemeniz gerekiyor. Uyku esnasinda gunduz yasanan olaylar bellege aktarilir.bu nedenle hizli yasantilar yeni birileriyle görüşme yeni yerlerde bulunma gibi herzamankinden farkli aktiviteler bunu tetikleyebilir. Cocugun anneyle temas içeren aktivitelerinin artmasi iyi gelebilir. Sarilmak gozunun icine bakarak sevgi sözcükleri soylemek vb. bunlari bulabildim umarim iyi gelir.