Lady18 Kayınvalideni gönderme şansın varsa eğer gönder. Doğumdan önce kendini bilgilendirdin mi bilmiyorum ama ben az çok bu süreci yaşayacağımı bildiğim için ilk zamanlar sütümün az geleceğini biliyordum. Benim yanımda kalmadılar ama her gün geldiler gelmeleri sorun değil ama gerçekten psikolojisini bozuyorlar insanın. Ama ben duruma kendimi odakladığım için fazla umursamadım sezaryen doğum yaptım 2 haftaya geldi sütüm o süreçte hem emzirdim hemde mama verdim açıkcası pek kimseyi karıştırmadım. Tabi burda eş de önemli, ben biraz hazırlıklı davranıp eşimle araştırdım, anlattım biz böyle atlatmıştık ilk emzirme sürecini. Lütfen kendini üzme stres sütünü kaçırır. Yetmediğini hissediyorsan sütün gelene kadar mama da ver ki sarılık değeri artmasın bebişin🤲🏼 Bu arada beslenmene dikkat etmelisin özellikle su ilk 40 günde 4-5 lt içmen gerekiyor