Feyme16 Çok küçükmüş daha çok normal bir de kolik bebekse. Uyarmayı deneyin çok sık olmamak kaydıyla ben hep öyle yaptım. Eğer kaka varsa orada zaten azıcık uyarmayla hemen geliyor. O da rahatlıyor. Doktorlar önermezler bunu pek ama ben faydasını gördüm çok. Sürekli yapmayacaksın sadece. Sürekli yapınca tembelleştirebilir çünkü.