Gunel99 kadife olanlardan mi yoksa 2.1tog elyaf olandan mi aldınız acaba?üzerini örtüyor musunuz? Ben şu an kadife olanı giydiriyorum, üstüne belden aşağı ince yün yorgan. Terlemiyor yüzü buz gibi ama vücudu ılık oluyor.(kombi yanıyor) kendim polar pijama elyaf Yorgan ile yatıyorum.