Merhaba güzel anneler kısa bir süre önce enfeksiyon kaptım çok şiddetli ağrılarım oldu.Doktor emzirdiğim için de sadece tek doz antibiyotik yazabildi.Eşimin doktor arkadaşına da danışmıştık bana maydanoz suyu içmemi tavsiye etti çok faydasını gördüm,tamamen iyileştim aklınızda bulunsun diye size de yazmak istedim 😊💕
✅ Maydanoz suyunu maydanozu kaynatarak değil maydanozun üzerine sıcak su eklerek hazırlamanız gerekiyor bu şekilde hem ağır kokmuyor hem de maydanoz değerini yitirmiyor.