AfraZ bizimde öyle 5.5 aylık gazdan uyanıp duruyor döndürüp gazını çıkarıp devam ettirmeye çalışıyorum ama cikaramayinca yandık probiyotik kesmisik ona devam ediyoruz şimdi umarım biter artık bir sağa sola dönerek rahat rahat uyusalar tam döndüğünden yastık koyuyorum yoksa hepten uyanıyor sanırım bir kaç ayımız daha var 🥺