Aysealprsln bu hafta gidecegiz kontrole. Saglik ocağında aşı oldu. O zaman 9 kiloydu. Bana da zayif diyorlar. Hic umrumda degil😂
Neden degil? Çünkü karbonhidrat ağırlıklı beslenmiyor, muhallebiyi basıp sisirmiyorum, bebe bisküvisi kek kurabiye gibi sekerli besinler vermiyorum.