Miniginannesiiii hastalığın bir musibet değil de , ikram lütûf olduğunu bilseydiniz asla böyle düşünmezdiniz 🤍 düşünsenize efendimiz ASm buyuruyor ki “hasta bir insanın titremesi , ermiş ağacı silkelediğiniz de meyvelerinin düşmesi gibi günahları dökülür”
bu çok büyük bir müjde.. bu cihette hastalık bir ikram aslında. Rabbim günahlarımıza keffaret için yahut kendini hatırlatmak için bir takım sıkıntılar verir ya kullarına hani. Hastalıklarımız da böyle .. öksürmeyle , halsiz düşmeyle günahlarının temizlendiğini bilince insan daha çok hasta olası geliyor :)
Bir de şöyle bir durum var Allah kimseye kaldıramayacağından fazlasını yüklemez. Demek ki hasta olduğunuz da kaldırabileceğiniz kadar hasta oluyorsunuz bu yüzden kendinizi bu kadar salmayın ve kendiniz den çok çok daha hasta olanları düşünün.