4 aylık kızım var damaklarıyla savaş halinde resmen ve bu 2. Ayda başladı. Sürekli tükürük salgısı, ellerini yumruk yapıp sinirli hararetli şekilde ağzına götürme, parmak ısırma gibi belirtiler var. Baktım daha şişlik yok gibi ama çok zorlanıyo yavrum. Ne zaman cikacak bizim gibi olanlardan tavsiye almak istiyorum