saçlarımın ön kısmında stres vs derken seyrelme vardı hamilelikte iyiydi şimdi doğum sonrası dökülmelerle yine çok seyrek duruyor. eskiden sarımsaklı şampuanlar bioxcinler hep denendi daha etkili bir yöntem teknik var mı bildiğiniz prp mezoterapi gibi. ön kısmı seyrek duruyor hiç hoşlanmıyorum. bitkisel yağlar şampuanlar çıkartıyo biraz ama yine dökülüyo hiç kalıcı olmadı.